sobota, 20 lutego 2016

?...?INFO #1

hej !
przepraszam że tak długo nie było postów z powodu braku wolnego czasu.
Niestety nie dodam wam zdjęć z wyjazdu ponieważ nie chcą mi się załadować.
Mam nadzieje że nie obrazicie się w takiej sytuacji.
Nie wiem dlaczego ale, jakoś teraz częściej choruje,
i nie wiem czym to jest spowodowane.
tego typu posty będę pojawiać się w soboty ewentualnie w niedziele o której
godzinie tego wam nie powiem bo zależy od mojej nauki.
W ogóle jestem załamana bo na poniedziałek mam 12 dyktand a jeszcze żadnego nie zrobiłam. XD
Mam nadzieje że mnie zrozumiecie i mi wybaczycie za tak długą przerwę która trwała 2 tygodnie
za to was bardzo przepraszam .
Do zobaczenia w kolejnym poście.





                                                                                                             ~Alicja Jasińska





  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz