sobota, 20 lutego 2016

Pomysły na fryzury #1 oraz pomysł na przebranie do szkoły #1

Hej!
Tak jak widzisz po tytule tego posta,dziś przed stawie wam pomysł na fryzurę oraz na strój do szkoły.Ta "seria" będzie mieć 69 odcinków (wy zboczuszki ) fryzury i ubrania pojawiają się oddzielnie. Fryzury w soboty a ubrania w niedzielę.
                                                            Ta oto tutaj przedstawiona fryzura
                                       to tzw. luźny warkocz.Na obrazku macie dokładnie przedstawione
                                         jak go wykonywać po kolei. mam nadzieje że się wam spodoba.

                                                       A tu macie taki trochę w stylu motocyklowym
                                              przebranie do szkoły lub do chodzenia na co dzień .
                                 Z tych rzeczy tu pokazanych ja mam tylko czapkę oraz spodnie.
                        Ja nie należę do tego typu ludzi którzy maja całą półkę zawalona rzeczami z
                        GS (Galerii Słonecznej) ja jestem typem człowieka który raz na ruski rok tam
                         chodzi na zakupy.Więc wiesz? Wiesz, cieszę się :)
               Jeszcze zachęcam was do kupowania na tej oto stronie,polecam! Sama na niej kupuję
Link: http://www.dresslink.com/whatsnew.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz